·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

                صبر کن سهراب !

           
  گفته بودی قایقی خواهم ساخت!!!

                                            قایقت
جا دارد؟؟؟

                                         من هم از همهمه اهل زمین دلگیرم...





نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت19:50---25 آبان 1391
(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_
میسی میسی ابجی گلم


سالي
ساعت14:05---25 آبان 1391
اي ناملدااااا
حالا مقصدتون كوجاست من اين همه دارم چونه ميزنم


سالي
ساعت14:04---25 آبان 1391
اي ناملدااااا پاسخ: هــ ااااای سالی جون هر جایی غیر از اینجا جهــــنم تو هم باش.......

sahar
ساعت12:05---25 آبان 1391
سلام اجی نسترن لینکت کردم گلم

سالي
ساعت2:53---25 آبان 1391
بدون من جاييي برين دعا ميكنم قايقتون سولاخ شه غرق شين پاسخ: نچز نمیبریمت :دی

تنهای شیطون
ساعت22:44---24 آبان 1391
سیلوم عسیسم خوفی؟
عجب وبی داریاااااا ایول
به تنهای شیطون یه سری بزن پشیمون نمیشی
اگه هم موافق با تبادل لینک بیدی منو بلینک و بعدش بهم خبر بده تا بلینکمت
منتظرتماااااا فدات شم


پرنسس
ساعت11:41---24 آبان 1391
فک کنم باید کشتی نوح بسازیم...قایق سهراب کوچیکه...
پاسخ: آفجی همون قایق کوچولوی سهراب بهتره... آخه قرار که نیست همه اهل زمین رو دوباره سوار کنیم :دی حالا اگه تو هم میخوای بیای یکاریش میکنیم... @};-


بنده خاکی
ساعت15:23---23 آبان 1391
سلام نسترن خانم وبت فوق العاده زیبا بود...
من که خیلی خوشم اومد...
خوش حال میشم به منم سر بزنی...والبته من لینکتم کردم فقط به خاطر اسم خوشگلت...
اخه اسمت اسم منم هست....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, ] [ 22:38 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 669
بازدید کل : 183487
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ